Més de 40 anys d’experiència

Som una Gestoria Administrativa Col·legiada amb més de 40 anys d’experiència en el sector de l’assessorament i la gestió professional per a empreses, autònoms i particulars. Actualment disposem d’oficines a Palau-solità i Plegamans, Santa Perpètua de Mogoda i Cerdanyola del Vallès.

INICI

El despatx va iniciar la seva activitat l’any 1981 amb la denominació comercial de Serveis Administratius Palau, integrada a la firma d’assessoria Juvé, Gavara, Bech i Rovira Associats, S.A., amb seu a Barcelona, que inicia l’activitat l’any 1921. L’any 2004, després d’un procés de reestructuració, es va crear Assessoria & Gestoria Palau,S.L., denominació actual del despatx.

L’EMPRESA

Assessoria & Gestoria Palau, S.L., dedicada al sector de l’assessorament i la gestió professional per a empreses, autònoms i particulars, ofereix serveis
d’assessorament i gestió fiscal-comptable, jurídic-mercantil, laboral. A més, a través de la col·laboració amb FLM Experts Legals i Comptables i Crowe Global ofereix assessorament jurídic a empreses estrangeres interessades a desenvolupar l’activitat a Espanya i oferir cobertura legal i tributària a empreses locals amb expansió internacional.

TRAJECTÒRIA

Al llarg de la seva trajectòria la nostra empresa ha anat evolucionant i adaptant el seu model de negoci a les actuals necessitats empresarials, tant pel que fa a l’organització interna de l’empresa com pel que fa a la qualitat i el concepte dels serveis prestats.

Amb aquest objectiu, a dia d’avui la nostra empresa presta serveis d’assessorament i gestió fiscal-comptable, juridic-mercantil, laboral i de trànsit i transports tant a empreses com a particulars des de les oficines de Palau-solità i Plegamans, Santa Perpètua de Mogoda i Cerdanyola del Vallès.

EQUIP

La nostra firma compta amb un equip humà de més de 40 professionals de diferents disciplines empresarials (advocats, graduats socials, economistes i gestors administratius) que conformen les diferents àrees de servei professional del despatx que ens permet oferir al client una visió transversal de les seves necessitats dins del nostre àmbit d’actuació.

VALORS CORPORATIUS

La relació amb els nostres clients està presidida pel respecte als valors de la nostra organització que tractem de fomentar a tots els membres del despatx amb la finalitat que es converteixin en l’eix de la nostra actuació.

Personalització

Potenciem l’estreta relació i comunicació dels nostres professionals amb els nostres clients. Estructurem i creem equips de treball que permeten l’assessorament integral adequat a les seves necessitats i particularitats quan l’assumpte ho requereix.

Qualitat

Per respondre adequadament a les necessitats dels nostres clients i a les d’un entorn de serveis legals molt dinàmic, la firma desenvolupa de forma permanent programes de formació específica pels seus membres.

Anticipació

Considerem prioritària la valoració i adaptació immediata dels canvis normatius a les operacions dels nostres clients. Així, a part de proporcionar amb agilitat totes les novetats que puguin ser d’utilitat per als nostres clients, la llarga i estreta relació que hi establim ens permet proposar-los qualsevol solució alternativa favorable als seus interessos.

Una aposta per la informació

Apostem per les noves tecnologies i per la informació amb l’objectiu d’aconseguir una millor interrelació amb els nostres clients que els permeti tenir al seu abast totes les novetats i informacions legislatives necessàries de forma immediata i puntual.

Desplaça cap amunt